Veelgestelde Vragen
Hoe verloopt het aanmaken van een abonnement?
In de eerste stap dien je een profiel aan te maken op de kiesdries.be website. Daarna kan je een betaalmethode en abonnementsformule bevestigen. Onmiddellijk daarna is het abonnement actief.
Hoe lang is een abonnement geldig?
Een abonnement is een maand geldig en wordt daarna stilzwijgend elke maand verlengd. Bij elke verlenging wordt een betaling uitgevoerd.
Hoe kan ik mijn abonnement stopzeten?
Via de website op de abonnementspagina kan het abonnement stopgezet worden. Pas wanneer het abonnement vervalt, verlies je de extra functies die het abonnement biedt. Het is ook mogelijk om het abonnement stop te zetten door een e-mail te sturen naar [email protected] met duidelijke vermelding dat je het abonnement wenst stop te zetten en voor welk gebruiker.
Heb ik herroepingsrecht?
Binnen de 14 dagen na het aanmaken van een abonnement kan je het zonder opgave van een reden ongedaan maken. Stuur hiervoor een e-mail naar [email protected].
Hoe verloopt de betaling?
We bieden momenteel één betaalmogelijkheid
- Via domiciliëring: Na activatie van je abonnement ontvang je via de post een domiciliëringsbrief (SEPA mandaat) die ons toestaat het abonnementsgeld periodiek te innen. Deze brief dien je te ondertekenen en terug te sturen met de bijgeleverde enveloppe. Daarna wordt maandelijks het abonnementsgeld automatisch van je bankrekening overgeschreven. Telkens 14 dagen voor de overschrijving ontvang je een herinnerings-email dat dit zal gebeuren. De domiciliëring kan stopgezet worden via deze website of de online bankapplicatie.
Kan ik mijn betaalmethode wijzigen?
Nog niet, momenteel raden we aan je abonnement stop te zetten en een nieuw abonnement te starten zodra het oude verlopen is.
Kan ik een factuur krijgen?
Stuur een e-mail met je facturatiegegevens naar [email protected] en we brengen alles in orde.
Nog een vraag?
Stuur een e-mail naar [email protected].